2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Kayıt Yenileme

1-      2020-2021 Eğitim Öğretim  Yılı  Bahar Dönemi  Ders Seçimleri 22 Şubat 2021 (08:30) – 26 Şubat 2021 (17:30) tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.
 
2-      Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.
Ancak Üniversitemiz Meslek Yüksekokulları Eğitim, Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 13. maddesine göre; Meslek Yüksekokulu öğrencileri, akademik takvimde belirtilen ve ilan edilen tarihlerde, her yarıyıl kayıtlarını yenilemek zorundadır. İlan edilen tarihlerde kayıtlarını yenileyemeyen öğrenciler, başvurmaları ve mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğunun ilgili Yüksekokul Yönetim Kurulu tarafından kabul edilmesi durumunda, Yüksekokul Yönetim Kurulu tarafından belirlenen ve devamsızlık sınırını aşmayan süre içinde, uzaktan eğitim programlarında ise eğitim-öğretimin başladığı tarihten itibaren bir aylık süre içinde kayıt yenileyebilirler. Bu süre içinde ders kaydını yaptırmayan öğrenciler, derslere devam etme hakkını kaybetmiş olur ve kaybedilen yarıyıl/yıl öğrenim süresinden sayılır.
Mazeretli ders kaydı yaptırmak durumunda kalan öğrencilerimizin, mazeretlerini belirten bir dilekçe ile Yüksekokul Müdürlüğüne başvurmaları gerekmektedir. Yüksekokulumuz Yönetim Kurulunun mazeretlerini kabul etmesi durumunda, mazeretli ders kaydını 26 Mart 2021 tarihine kadar yaptırabileceklerdir.
 Mazeretli kayıt yaptırdıkları tarihe kadar geçen sürelerde LMS sisteminden ders içeriklerine ulaşamazlar.
Ders kaydını yaptırmayan öğrencilere, uzaktan eğitim uygulamalarının gerçekleştirildiği LMS Sisteminde dersler açılmayacaktır.
3- Yüksekokulumuz (uzaktan öğretim) öğrencilerinin, öğrenim ücretini (830 TL) ING Bank’ın herhangi bir şubesine elden veya internet bankacılığı ile öğrenci numarasını belirtmek kaydıyla yatırmaları gerekmektedir. Öğrenim ücretinin bankaya ödenmesi; internetten ders seçme işleminin yapılması ve ardından Danışman onayı ile  kayıt kesinleşecektir.
 
İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:
 
a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak https://www.trakya.edu.tr adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki  “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya https://obs.trakya.edu.tr internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir.
 
b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.
 
c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.
 
d) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.
 
e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
 
f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
 
g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.
 
h) Konu ile ilgili sorularınızı Yüksekokulumuz Öğrenci İşleri Bürosuna iletebilirsiniz.
 
4-      Son olarak, talep edip kesinleşen kayıt yenileme formu’nu en son ikamet adresinizi yazarak imzalamalı ve öğrenim ücreti dekontunuz ile birlikte öğrenci işleri bürosuna göndermelisiniz.  (tarayıcıdan geçirilmiş belgeleri tuncamyo@trakya.edu.tr e-posta adresine gönderebilirsiniz.)
 
 
Bu içerik 16.02.2021 tarihinde yayınlandı ve toplam 1307 kez okundu.