S
2022 YKS SONUCU ÜNİVERSİTEMİZE YERLEŞEN ADAYALARIN DİKKATİNE
Kayıt için gerekli belgeler
KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
1- Elektronik kayıt yaptıracak adaylardan herhangi bir belge istenilmeyecektir.
2- Yüz yüze kayıt yaptıracak adaylar, mezun olduğu ortaöğretim kurumundan aldığı diplomanın aslı veya yeni tarihli mezuniyet belgesinin aslı ile başvuracak olup, belgenin bir fotokopisi alınarak aslı adaya teslim edilecektir.
3- Üniversitemiz programlarına kayıt hakkı kazanan ancak ortaöğretim kurumlarında, ön lisans programında veya lisans programlarında mezuniyet aşamasında olup, staj, bütünleme veya tek ders sınavına girecek adayların durumlarını belirten belge (Kayıtlı oldukları ortaöğretim kurumundan alınacaktır)
4- Varsa katkı payı / öğretim ücretinin ödenmesi ile ilgili belge (Banka dekontu)
a) E-Devlet üzerinden elektronik kayıt (E-Kayıt) yapacak olan adaylardan ikinci öğretim programlarına yerleşen adaylar Ülkemizdeki tüm AKBANK şubelerinden öğrenci numaralarını bildirerek öğrenim ücretlerini yatırabilirler.
b) Kayıt Merkezi’nde kayıt yapacak olan adaylardan ikinci öğretim programlarına yerleşen adaylar Ülkemizdeki tüm AKBANK şubelerinden öğrenci numaralarını bildirerek katkı payı / öğrenim ücretlerini yatırabilecekleri gibi kayıt sırasında Kayıt Merkezi’nde açılacak Banka Şubesine de yatırabilirler.)
Ayrıca, AKBANK’ta hesapları bulunan adaylar, katkı payı/öğrenim ücretlerini İnternet Bankacılığı, Telefon Bankacılığı, Otomatik Ödeme yöntemleri ile yapabilirler.
AKBANK’ta hesapları bulunmayan adaylar, ATM cihazlarından kartsız işlemler olarak öğrenci numarası girilmek suretiyle gişeden ödeme yöntemi ile ödeyebilirler.
5- Askerlik durum belgesi. (Erkek adayların askerlik durumları MSB aracılığıyla sorgulanacaktır. İhtiyaç duyulduğu takdirde kayıt esnasında askerlik durum belgesi istenilecektir. Bu nedenle kayıt öncesinde www.turkiye.gov.tr sayfasından veya Askerlik Şubenize başvurarak askerlik durumunuzun kayıt işlemleri için bir engel oluşturup oluşturmadığı bilgisini öğrenmeniz yararlı olacaktır.)
6- Üniversitemiz Edirne Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu “Uçak Teknolojisi” Programına yerleşen adayların kayıt işlemleri, kayıt evrakları ve aşağıda belirtilen konuları içeren belgeler ile birlikte başvurmaları halinde kayıt merkezinde yapılacaktır.
a) Adaylardan, Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmadığına ilişkin belge,
b) Mesleği ve / veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almaları (renk körlüğü, işitme kaybı / eksikliği, görme kaybı / eksikliği vb) gerekmektedir.
7- Üniversitemiz Tunca MYO programlarında dersler internete dayalı uzaktan eğitim sistemiyle yürütülecektir. Programa alınan öğrencilerin internet bağlantısı olan kişisel bir bilgisayarı kullanma olanağına sahip olmaları gerekmektedir. Bu programın güz ve bahar yarıyılına ait derslerin dönem sonu sınavları Üniversite kampüsünde veya ilgili Meslek Yüksekokulunda yapılacaktır. (Materyal giderleri, ara sınav ve yılsonu sınavları vb. konularda ayrıntılı bilgi Üniversitemiz Tunca Meslek Yüksekokulu Müdürlüğünden edinilebilir) Uzaktan Öğretim Programlarının diplomalarında “uzaktan öğretim” ibaresi yer alacaktır.
Teknik bilgi, beceri ve uygulama gerektiren mesleki derslerde en az % 30 uygulamalı yüz yüze eğitim yapılır. Detaylı bilgi Tunca Meslek Yüksekokulu https://tuncamyo.trakya.edu.tr web sayfasından öğrenebilirsiniz.
Tunca Meslek Yüksekokulu Programlarına kayıt yaptıracak öğrencilerden güz yarıyılı için 625,50 TL öğrenim ücreti ve 412,00 TL materyal ücreti olmak üzere toplam 1.037,50 TL ücret alınacaktır.
Önemli not : E-Devlet üzerinden kayıt yapan öğrencilerimiz yatırmış oldukları harçlarının, harç dekontlarını tuncamyo@trakya.edu.tr adresine mail atmaları rica olunur.
Duyuru için Tıklayınız.