S
2023-2024 Kayıt Yenileme
ç) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.
d) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “ + Seçtiğim Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
e) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
f) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.
4- Son olarak, talep edip kesinleşen kayıt yenileme formunu en son ikamet adresinizi yazarak imzalamalı ve öğrenim ücreti dekontunuz ile birlikte öğrenci işleri bürosuna göndermelisiniz. (tarayıcıdan geçirilmiş belgeleri tuncamyo@trakya.edu.tr e-posta adresine gönderebilirsiniz.)
Önemli Uyarılar
-
Yüksekokulumuzda bir Eğitim-Öğrenim Yılında:
GüzDönemi :1.Yarıyıl (1.sınıf 1.dönemi) ile 3.Yarıyıl (2.sınıf 1.dönemi) Bahar Dönemi: 2.Yarıyıl (1.sınıf 2. dönemi) ile 4. Yarıyıl (2. sınıf 2. dönemi) ifade eder. -
Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 15. maddesi çerçevesinde, ara sınıf öğrencileri öncelikle 2. Yarıyıldan alıp başarısız olduğu derslerle birlikte 4. yarıyılın derslerinden en fazla toplam 45 AKTS kredilik derse kayıt yaptırabilir.
-
Ders seçme işlemi sırasında, Trakya Üniversitesi Meslek Yüksekokulları Eğitim, Öğretim ve Sınav Yönetmeliğine bakınız.
http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=8.5.7380&MevzuatIliski=0&sou rceXmlSearch=meslek
Üniversitemiz Meslek Yüksekokulları Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 15. maddesine göre her bir öğrenci alıp başarısız olduğu zorunlu dersleri tekrarlamak ve başarmak durumundadır. Öğrenci bir dönemde alıp başarısız olduğu seçmeli dersi seçmeyip o döneme ait seçmeli ders havuzundan bir başka ders seçebilir.
NOT : Harcını yatıran öğrencilerimizin öğrenci numaralarını dikkatli bir şekilde kontrol ederek harçlarını yatırmaları önem arz etmektedir. Yatırılan harçlar öğrenci numaranız göz önünde bulundururak yatırılmadığı taktirde yanlış hesaplara gecebilmektedir. Bu gibi durumların önüne geçmek maksadıyla bankadan yapmış olduğunuz işlem sonrasında mutlaka bir dekont edinmeli ve dekontunuzu tuncamyo@trakya.edu.tr adresine mail olarak göndermeniz (tarayarak ya da okunaklı bir şekilde fotografı cekilip) rica ederiz. Dekont maillerinizi gönderdiğiniz mail adresleriniz kurumumuzun size vermiş olduğu öğrenci mail adreslerinden gönderilmesi ve mail içeriğinde ise öğrenci numaranız, adınız ve soyadınız bulunmalıdır.